§ 1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z serwisu Usługodawcy.
2. Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę i odnosi się do wszystkich stosunków pomiędzy nim, a Klientem.
3. Usługodawcą jest Karolina Mączka Sport Pro, NIP:8212608207, REGON: 366478040, email: katamaranbabyblue@gmail.com , tel: 733775778.
§ 2
Definicje
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.
- Usługodawca – Karolina Mączka Sport Pro, NIP:8212608207, REGON: 366478040,
- Usługa- Wynajem jachtu w godzinach wskazanych w kalendarzu.
- Serwis - domena pozwalająca na dokonanie zakupu produktu Usługodawcy drogą elektroniczną, dostępna pod adresem internetowym: www.katamaran-gdansk.pl
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy o świadczenie usług, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie usług Produktu z Usługodawcą.
§ 3
Świadczenie usług drogą elektroniczną
- W Serwisie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne:
- Formularz Zamówienia
- Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Serwisie. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków:
- po wypełnieniu Formularza Zamówienia
- kliknięciu na stronie Serwisu po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” - do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu)
- W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
- imię i nazwisko/nazwa firmy,
- adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
- adres poczty elektronicznej,
- numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy o świadczenie usług,
- Termin wraz z godziną wybraną z możliwych wolnych z kalendarza na stronie.
- Liczba osób.
- miejsce i sposób dostawy zamówienia.
- numer NIP (w przypadku kiedy Klient nie jest Konsumentem).
- Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta.
- Klient obowiązany jest do:
- korzystania ze Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich;
- wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Tryb postępowania reklamacyjnego Usług Elektronicznych:
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Serwisu Klient może składać na przykład w formie elektronicznej na adres: katamaranbabyblue@gmail.com
- W opisie reklamacji wymagane jest podanie przez Klienta:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
- żądania Klienta;
- danych kontaktowych składającego reklamację
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§ 4
Warunki zawierania umowy o świadczenie usług
- Zawarcie Umowy o świadczenie usług między Klientem, a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Serwisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Serwisu podana jest w złotówkach i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z dostawą Klient jest informowany w podsumowani Zamówienia.
- Procedura zawarcia Umowy o świadczenie usług, w Serwisie za pomocą Formularza Zamówień:
- Zawarcie Umowy o świadczenie usług między Klientem, a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Serwisie zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji i przekazuje przewidywany czas dostawy. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy o świadczenie usług. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą.
- W przypadku braku kontaktu z Klientem, niepełnych danych, podejrzenia, że dane nie są prawdziwe, należą do osób trzecich lub zastosowana promocja nie należy się Klientowi, Usługodawca ma prawo zamówienie anulować za podaniem przyczyny.
- Jeśli Klient złożył zamówienie z wykorzystaniem promocji, upustu ceny i innych preferencji, do których nie miał prawa to zobowiązuje się zapłacić pełną cenę. Usługodawca ma prawo do weryfikacji uprawnień Klienta do zakupu towaru i usług na preferencyjnych warunkach w trakcie realizacji zamówienia.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy o świadczenie usług następuje poprzez
- udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Serwisu
- przesłanie Klientowi wiadomości e-mail.
- Treść Umowy o świadczenie usług jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Serwisu Usługodawcy.
- Usługodawca ma prawo anulować potwierdzone zamówienie w przypadkach:
- naruszenia zasad opisanych w regulaminie
- w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości danych zawartych w zamówieniu
- awarii lub problemów technicznych lub organizacyjnych, które uniemożliwiają lub utrudniają realizację zamówienia
- wystąpienia braku odpowiednich możliwości do wykonania zamówienia, którego Usługodawca nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności
- Usługobiorca nie ma możliwości przedłużenia rejsu w przypadku spóźnienia.
§ 5
Sposoby i terminy płatności
- Klient składając zamówienie wybiera jedną z dostępnych form płatności:
- płatność poprzez Pośrednika Płatności Tpay po zamówieniu przez formularz na stronie.
- Usługodawca rozpoczyna realizację umowy po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia środków przez pośrednika płatności.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie po zaakceptowaniu ostatecznego zamówienia. Serwis przekierowuje Klienta do systemu płatności Tpay.
§6
Prawo odstąpienia od umowy przez Klienta
- Przed spełnieniem świadczenia przez Usługodawcę Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Usługodawca przystąpił do realizacji zamówienia (nie później niż 3 tygodnie przed terminem realizacji usługi).
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient zobowiązuje się poinformować Usługodawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez kontakt telefoniczny z Usługodawcą nie dłużej niż 5 minut od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Usługodawca wyrazi na to zgodę. Poinformowanie Usługodawcy o chęci odstąpienia od umowy za pomocą poczty elektronicznej nie jest wystarczające do skutecznego odstąpienia od umowy.
- Jeśli Klient dokonał zapłaty za pomocą Pośrednika Płatności zostaną one zwrócone przez Pośrednika w ciągu 14 dni roboczych a 72h od momentu otrzymania od Usługodawcy zlecenia zwrotu środków.
- Powyższe postanowienia mają zastosowanie również do Klienta będącego Przedsiębiorcą, któremu przepisy nadają niektóre prawa konsumenta.
§ 7
Obowiązki Usługodawcy
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Usługodawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi usługę bez wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- w formie elektronicznej na adres: katamaranbabyblue@gmail.com
- pisemnie: Rodakowskiego 1D/48, 80-304 Gdańsk
- Usługodawca rozpatruje reklamację Klienta w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej doręczenia. Klient dokumentuje wady Usług zdjęciem i dokładnym opisem wady.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Użytkownika – Usługodawca realizuje Usługę ponownie lub zwraca płatność.
- Powyższe postanowienia mają zastosowanie również do Klienta będącego Przedsiębiorcą, któremu przepisy nadają niektóre prawa konsumenta.
- Usługodawca świadczy usługi zgodnie z przepisami prawa i zapewnia wszystkie niezbędne środki bezpieczeństwa.
- Usługodawca ma prawo odwołać rejs wraz ze zwrotem płatności w przypadku braku odpowiednich warunków pogodowych lub też warunkom, zagrażającym życiu lub zdrowiu.
- Warunki zagrażające życiu lub zdrowiu to w szczególności:
- Warunki atmosferyczne- burzowe,
- Fala morska powyżej 0,5 m wysokości
- Wiatr silniejszy niż 4 stopnie w skali Bouforta.
§ 8
Dane osobowe w Serwisie
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie.
- Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do:
- ich indywidualnej kontroli
- ich sprostowania i uzupełnienia
- ich usunięcia
- ograniczenia ich przetwarzania
- ich przeniesienia
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Dane osobowe Klientów pozyskiwane przez administratora za pośrednictwem Serwisu zbierane są - zgodnie z wolą Klienta - w celu realizacji Umowy o świadczenie usług lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.
- Podanie danych osobowych zawsze jest dobrowolne, ale w określonych przypadkach - wskazywanych każdorazowo w trakcie korzystania ze Serwisu - brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych może skutkować uniemożliwieniem złożenia zamówienia.
- We wszystkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych, Klient może kontaktować się:
- w formie elektronicznej na adres: katamaranbabyblue@gmail.com
- pisemnie: Rodakowskiego 1D/48, 80-304 Gdańsk
- Pełną informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności znajdującej się ____________
§ 9
Postanowienia końcowe
- Usługodawca uprawniony jest w dowolnym momencie do jednostronnego wprowadzenia zmian lub uzupełnień w niniejszym regulaminie, o których Klient będzie informowany drogą mailową. W przypadku niezgłoszenia przez Klienta sprzeciwu wobec zmian w ciągu 14 dni, Regulamin obowiązuje go w nowej formie, z naniesionymi zmianami.
- Warunki współpracy określa wyłącznie Regulamin. Wszelkie materiały informacyjne lub reklamowe dotyczące współpracy oraz Usługi mają jedynie charakter informacyjny i nie są wiążące pod względem prawnym.